گیتاریو | Guitario

کیبورد یاماها مدل PSR-A3000
2020 M07 12

کیبورد یاماها مدل PSR-A3000

طعم صدای واقعی را به اجرای خود اضافه کنید در کیبورد «یاماها» مدل «A3000» کاراکتر منحصربه‌فرد هر ساز را، از قبیل ویبراتو، ترمولو و غیره و با صدادهی شرقی به‌خوبی بازسازی‌شده است. بقیه‌ی صداها نیز ازلحاظ نزدیک بودن به واقعیت پیشرفت چشمگیری داشته‌اند. مثلاً ویژگی جدید با عنوان «Mono Legato» به شما امکان می‌دهد بدون استفاده از جوی استیک، تکنیک تریل را اجرا کنید. این امکان برای نواختن سازهای شرقی موقعیتی ایده‌آل است. سیستم صوتی PSR-A3000 نیز مورد بازبینی قرارگرفته است و صداهایی قدرتمندتر از گذشته ارائه می‌کند.

طعم صدای واقعی را به اجرای خود اضافه کنید

در کیبورد «یاماها» مدل «A3000» کاراکتر منحصربه‌فرد هر ساز را، از قبیل ویبراتو، ترمولو و غیره و با صدادهی شرقی به‌خوبی بازسازی‌شده است. بقیه‌ی صداها نیز ازلحاظ نزدیک بودن به واقعیت پیشرفت چشمگیری داشته‌اند. مثلاً ویژگی جدید با عنوان «Mono Legato» به شما امکان می‌دهد بدون استفاده از جوی استیک، تکنیک تریل را اجرا کنید. این امکان برای نواختن سازهای شرقی موقعیتی ایده‌آل است. سیستم صوتی PSR-A3000 نیز مورد بازبینی قرارگرفته است و صداهایی قدرتمندتر از گذشته ارائه می‌کند.

کارکرد جوی استیک وLive Control

PSR-A3000 مجهز به یک جوی استیک است که با آن می‌توان Pitch و Modulation را به‌راحتی کنترل کرد. حالا می‌توانید به‌سرعت تریل بزنید و Pitch bend و Modulationرا اجرا کنید. تمام این‌ها تنها از طریق کنترلری ساده صورت می‌گیرد.علاوه بر پارامترهای مهمی چون Pitch Bend و Modulation، ویژگی‌های دیگری چون Filter،Style Track-Mute و غیره را نیز می‌توان برای جوی استیک تعریف کرد و آن‌ها را تغییر داد تا اجرای شما رنگ و بوی خوبی به خود بگیرد.

با Yamaha Expansion Manager صداهایی اختصاصی برای خودتان بسازید.

تا حالا پیش‌آمده که بخواهید چیزی بیش از صداهای پیش‌ساخته بنوازید؟ حالا می‌توانید با استفاده از Yamaha Expansion Manager صداها و درام کیت‌های مختص به خود بسازید. سمپل های خودتان را انتخاب کنید(.wav, .aif, .aiff, .sf2) و پارامترهای بسیاری را در کامپیوتر با استفاده از Yamaha Expansion Manager ویرایش نمایید. می‌توانید تولیدات اختصاصی خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. محتوای موردنظر خود را هم‌چنین می‌توانید از Expansion Pack های مختلف انتخاب کنید و آن را در PSR-A3000 بارگذاری کنید.

با کارکردهای Audio طعم ویژه‌ای به اجرای خود ببخشید

اگر بخواهید اجرای خود را با استفاده از قطعات موسیقی از پیش تعیین‌شده بهتر کنید، کارکردهای Time stretch، Pitch shift و Vocal Cancel در USB audio playerقابل‌استفاده‌اند تا صدای گرم‌تر و بهتری در اختیار شما قرار دهند. همچنین می‌توانید از طریق ورودی Aux به محصول یک Audio player وصل کنید تا امکانات اجرای شما افزایش یابد. با کارکرد Audio Link Multi Pad می‌توانید فایل‌های صوتی خود را (افکت‌های صوتی، عبارات وکال و غیره ) لینک کنید و آن‌ها را هنگام اجرا به کار بیندازید.

نمایشگر رنگی

برای کنترل ساده‌تر و استفاده‌ی بهتر از امکانات این کیبورد پیشرفته، نمایشگر ال سی دی رنگی و بزرگی در PSR-A3000تعبیه‌شده است . به‌این‌ترتیب می‌توانید به‌طور مداوم وضعیت دستگاه را چک کنید و به‌راحتی به کارکردها دسترسی یابید.

کارکرد Drum Setup

با Style Creator می‌توانید پارامترهای درام کیت را به‌دقت ویرایش کنید، پارت‌های درام را با استفاده از Voice های درام کیت‌های متنوع تغییر دهید یا حتی از ساخته‌ی خودتان باYamaha Expansion Manager استفاده کنید. این یعنی با استفاده از درام کیت منحصربه‌فرد خودتان می‌توانید استایل ها و درنتیجه اجرایی بی‌مانند داشته باشید.